پاسخ به پرسشها

پرسشهای روال کار ما :

  1. سوال : آیا شرکت شما در شهرستانها هم نمایندگانی دارد و برای ارسال هارد از شهرستان چگونه اقدام کنم ؟
     جواب : در حال حاضر نمایندگان ما در برخی از شهرها خدمات ارسال هارد به دفتر تهران را انجام میدهند ولی انجام خدمات بازیابی اطلاعات فقط در دفتر تهران انجام میشود . برای ارسال بسته از شهرستانها به دفتر تهران حتماً از شرکتهای حمل و نقل معتبر مانند شرکت ترن پارت – تیپاکس و در صورت عدم وجود شعبه این شرکت در شهرستان شما از خدمات شرکت ایران پیام و یا پست سفارشی استفاده کنید ، و حتما نسبت به بسته بندی مناسب و مقاوم در مقابل ضربه دقت کافی داشته باشید . 
     
    تلفن دفتر مرکزی شرکت تیپاکس در تهران :  ۸۴۵۷  
     
     
     
     
  2. سوال : آیا در تهران برای ارسال هارددیسک خود میتوانم از آژانس یا پیک موتوری استفاده کنم ؟
    جواب : بله امکان پذیر است البته با توجه به حساسیت اطلاعات و دستگاهها مسئولیت هر بسته در خارج از شرکت بعهده فرستنده میباشد . اما ارسال توسط پیک موتور سوار برای بسته های کوچک نسبت به آژانس بدلیل دشواری در پیدا کردن جای پارک خودرو در بعضی ساعات توصیه میشود . و چنانچه از آژانس یا تاکسی تلفنی برای ارسال بسته های بزرگتر مثل سرور یا غیره استفاده میکنید به راننده حتماً سفارش بشود که دستگاه را داخل دفتر و به واحد پذیرش تحویل بدهند و رسید دریافت کنند .چنانچه بسته ارسالی سنگین تر از حد معمول است حتماً جهت حمل دستگاه اقدامات لازم پیش بینی شود ، بنا به دلایل مختلف از جمله امنیت اطلاعات و حساسیت موضوع همکاران ما از دریافت بسته ها در خارج دفتر یا داخل خیابان معذورند .
     
     
     
  3. سوال : در صورت ارسال از شهرستان چگونه مطمئن بشوم که اطلاعات مورد نظر بازیابی شده است ؟
    جواب :  بعد از اتمام عملیات بازیابی اطلاعات از طریق ارتباط اینترنتی و ریموت یا از طریق ارسال تصاویر با ایمیل یا اینترنت میتوانید بدون حضور در دفتر شرکت از حصول نتیجه مطمئن شوید . البته دریافت حضوری اطلاعات یا بررسی دیتا توسط مشتری که برای ارسال از پست استفاده کرده نیز بشرط احراز هویت و در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و رسید پستی بلامانع است .